VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY (VOP) – ABADIO
Účinné od: 15. 09. 2025
I. Úvodné ustanovenia a definície
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy vznikajúce medzi:
- Predávajúcim: Belleza SK s. r. o., Krátka 1689/25, 044 14 Čaňa, IČO: 50730941, DIČ: 2120447835, e-mail: info@abadio.sk, tel.: +421 918 941 386
- Kupujúcim: fyzickou alebo právnickou osobou, ktorá si prostredníctvom e-shopu objedná produkt alebo službu.
Ak Kupujúcim je spotrebiteľ, právny vzťah sa riadi najmä zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, Občianskym zákonníkom a ďalšími predpismi. Ak je Kupujúcim podnikateľ, vzťahy sa riadia VOP a Obchodným zákonníkom, ak zákon neustanovuje inak.
II. Predmet zmluvy a ponuka
- Predmetom zmluvy je záväzok Predávajúceho dodať Kupujúcemu produkt/službu a záväzok Kupujúceho zaplatiť dohodnutú cenu.
- Ponuka produktov/služieb je zverejnená na e-shope abadio.sk.
- Ceny sú konečné, nezahŕňajú dopravu (ak nie je uvedené inak).
- Predávajúci nie je platiteľom DPH.
III. Objednávka a uzavretie zmluvy
- Kupujúci vloží tovar do košíka a odošle objednávku; tá je návrhom na uzavretie zmluvy.
- Zmluva vzniká potvrdením objednávky Predávajúcim e-mailom.
- Ak Predávajúci nemôže objednávku vybaviť, informuje o tom Kupujúceho a vráti prijaté platby do 14 dní.
IV. Platobné podmienky
- Možnosti platby:
- Dobierka – príplatok 1,50 € (platba v hotovosti alebo kartou podľa možností dopravcu)
- Bankový prevod (zálohová faktúra)
- Platba kartou cez Stripe
- Platba prebieha v EUR.
- Vlastnícke právo k tovaru prechádza až úplnou úhradou ceny.
V. Doprava a dodanie tovaru
- Dodacia lehota: spravidla do 7 pracovných dní, najneskôr do 30 dní.
- Spôsoby dopravy:
- DPD Home: 3,60 €
- DPD Pickup: 2,60 €
- Slovenská pošta: 3,00 €
- Packeta – výdajné miesto: 2,90 €
- Rozvoz v Košiciach: 0,00 €
- Packeta kuriér na adresu: 4,90 €
- Kupujúci má právo neprevziať tovar v prípadoch:
- ak je tovar iného druhu, než si objednal,
- ak je obal viditeľne poškodený,
- ak chýbajú príslušné doklady.
- Riziko škody prechádza na Kupujúceho prevzatím tovaru.
VI. Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
- Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu.
- Spotrebiteľ znáša pri odstúpení od zmluvy náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
- Odstúpenie musí byť oznámené písomne alebo e-mailom; spotrebiteľ môže použiť aj Formulár na odstúpenie od zmluvy.
- Tovar musí byť vrátený do 14 dní od odstúpenia.
- Predávajúci vráti platby vrátane najnižších nákladov na dopravu do 14 dní od odstúpenia.
- Výnimky z práva na odstúpenie sú uvedené v zákone č. 102/2014 Z. z.
VII. Reklamácie a zodpovednosť za vady
- Predávajúci zodpovedá, že tovar je pri prevzatí bez vád.
- Reklamovať možno do 24 mesiacov od prevzatia.
- Predávajúci vybaví reklamáciu bezodkladne, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia.
- Pri uznanej reklamácii znáša náklady Predávajúci.
Podrobnosti o postupe reklamácie sú uvedené v Reklamačnom poriadku. Na uplatnenie reklamácie môže Kupujúci využiť aj Formulár.
V prípade sťažností môže Kupujúci kontaktovať Predávajúceho na e-mail: info@abadio.sk. Sťažnosti budú vybavené najneskôr do 10 pracovných dní.
VIII. Informovanie o znižovaní cien
Pri znížení ceny bude uvedená predchádzajúca najnižšia cena z posledných 30 dní.
IX. Výmena tovaru za inú veľkosť alebo vzor
Predávajúci poskytuje spotrebiteľovi nad rámec zákona možnosť bezplatnej výmeny tovaru za inú veľkosť alebo vzor.
- Spotrebiteľ odošle tovar na adresu predávajúceho na vlastné náklady, riadne zabalený a nepoškodený.
- Tovar musí byť nepoužitý, čistý a s originálnym štítkom/obalom.
- K zásielke je potrebné priložiť informáciu o požadovanej veľkosti alebo vzore a kópiu dokladu o kúpe.
Po doručení vráteného tovaru predávajúci bezplatne odošle spotrebiteľovi nový tovar, pričom náklady na opätovné odoslanie znáša predávajúci.
Na uplatnenie výmeny môže Kupujúci využiť Formulár na reklamáciu, odstúpenie alebo výmenu a zvoliť možnosť „výmena tovaru“.
X. Ochrana osobných údajov
Osobné údaje sa spracúvajú podľa GDPR, viac v Zásadách ochrany osobných údajov.
XI. Orgán dozoru a alternatívne riešenie sporov (ARS)
- Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia – Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, 040 01 Košice 1, Tel.: 055/729 07 01, E-mail: ke@soi.sk, Web: www.soi.sk
- Ak spotrebiteľ nie je spokojný, môže požiadať Predávajúceho o nápravu; ak neodpovie do 30 dní, môže podať návrh na ARS.
- Subjektom ARS je SOI alebo iný subjekt v zozname MH SR (www.soi.sk).
XII. Záverečné ustanovenia
- VOP sú účinné od 15. 09. 2025.
- Neplatnosť niektorého ustanovenia nemá vplyv na ostatné.
- Komunikácia môže prebiehať elektronicky.
- Vzťahy neupravené VOP sa riadia právom SR.
- Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku.